måndag 4 maj 2009

Haft en UNDERBAR helg i Ume!

Fick en helt fantastisk helg hos Augusti- 73 i Ume.

Scrapträff i Dragonskolan, superkul!!
Vi satt inte bara still och scrappade, vi (Anna och jag) tog promenad till butiken Krumelur som hade 25% på hela sortimentet, samt en promenad till en härligt god Carbonara med Liv Saga och Anna.
När man är på scrapträff så brukar man mest sitta på "häcken" en hel helg, men denna gång satte jag igång stegräknaren, och under lördagen så gick jag 6 km, (det var en väldigt rymlig lokal, hade mkt att gå på.)

Övernattade hos Anna (Augusti-73). Anna har verkligen valt superläcka tapeter i hennes och makes lägenhet. Kvällen innan jag kom så kom tapeterna upp på andra sidan av vardagsrummet, riktigt Kanonläckra!!!

På scrapträffen blev det inte mkt gjort, man jag har slutat att känna ngt krav att få ngt gjort. För mig blir det alldeles för okoncentrerat och jag har lärt mig att det med ro.
Jag passar på att umgås och surra istället. ;-) Åkte hem tidigare och pysslade istället! ;-)

1 kommentar:

Anna/Augusti_73 sa...

Hallå! Roligt att du kom, hoppas att vi ses snart igen!
kram
/A