söndag 13 september 2009

Vacker vy och altrad ask!

.
En altrad ask.



Här kommer helgens alster, som jag gjorde på Scrapträffen på Bruksgodset!
Jag hade en enormt trevlig dag med 35 medlemmar från Highcoastscrap.
Maten och servicen var suverän och sällskapet likaså! ;-)
.
Papprena kommer från Inkido, från den senaste kollektionen.
Stämpeln över vyn, kommer från Inkadinkado. Löven är stansade med en Woodware stans.
.
Lådan fick jag av Anzi på lördagsmorgonen, men då var den vackert inslagen och med rosett, men en födelsedagspresent i efterskott!
STORT tack vännen, för en HELT makalös present!!! :-)
.
Önskar er en härlig start på veckan!
Kicki

5 kommentarer:

Ingalill sa...

Villen fin ask!

Wildärtan sa...

Jag tror jag flyttar till Övik snart (trots lukten) - ni har så många trevliga (verkar det som) träffar!!!

Ingela sa...

Hej vännen!!!

Vilket fint kort och asken blev också superfin :-)) Nu måste jag nog ha den där stansen när jag ser så fina löven blev!

Grattis till vinsten hos Scraphörnan!!!

Kram Ingela

Pernol sa...

Hallå hej!

Vilken fin låda!!! Helt underbar!

Jag tror jag måste gå med i Highcoastscrap. Ni har så många roliga träffar! Jag ska i alla fall till träffen i oktober. Ska du dit?

Ha det bäst!
kjaaaaam Pernilla

Lilo sa...

Wow vad fint!!! Lådan blev supersnygg!