tisdag 27 oktober 2009

Shopping på mässan i Göteborg... ;-)



Mitt härliga hotellrum! :-)



Billigt pulver från ScrapLyckans shop, pärlor och pearl maker från annan butik. ;-)





Härligt material från ScrapLyckan såklart! :-)
Ju fler ggr jag kikade i butiken, ju mer hittade jag ....





Maja papper




Vinst från Stämpelstudion! :-)


Ja här kommer önskebilder från shoppingen
(ser att jag inte fick med alla Promarker pennorna, har kanske missat fota ngt mer också! ;-)
.
kram till er ALLA
speciellt NI som saknade mig på Scrapträffen som Highcoastscrap anordnade, alltid lika kul att höra att man är efterlängtad! :-)....
Saknade ER också!!!!
kram
Kicki

4 kommentarer:

Pernol sa...

Ååååå så kuliga inköp du ahr gjort!!! Tänk att få sätta händerna i det där! :)

Ja, jag saknade dig på High Coast träffen. Jag var i alla fall där. Jag kommer nog på nästa månadsmöte som Sussie Bylunds gäst.

Ha det gott!
Trevlig helg!
kramelikram Pernilla

Lilo sa...

Härlig shopping! Hade jag fått bo där på rummet med dig om jag kunnat följa med?? Det hade ju varit superduperkul! Vi hade kunnat jämföra vem som hade högst shoppinghög! ;)

Carina sa...

Härligt att få åka bort och bo på hotell och träffa en massa pysslare! Har nu kikat runt lite och du har mycket fint (är inte alls förvånad)... Ha det gott!! Kram

Kicki sa...

Japp Lilo, nu ser du vad du missade... "skrattar"

Kan tänka mig att du hade en mkt härlig helg i Paris, och att rummet där inte heller var så pjåkigt!

Grattis igen söta Fru Lilo! :-)

kram
Kicki