torsdag 4 december 2008

Så toppenglad!!!

Känner mig riktigt super glad ikväll!! :-)

Igår fick jag veta att jag vunnit två första priser hos Stämpelstudion i riktigt hårt motstånd, så många ljuvliga alster!! Stämpelstudions cybercrop är den bästa cropen jag varit med om, både när det gäller på nätet, men faktist också när det gäller pysselträffar!
Stämningen var riktigt på topp, dt gänget med mamman i topp, gjorde ALLT, för att alla skulle trivas, en STOR eloge till Stämpelstudion!!

Igår, fick jag en sååå fin vinst från Stellas. Clearstamps från Queen & Co, garden, journaling spots mini från HeidiSwapp och en superfin metallram från Li`l Davis Design.

Fick också ett ENORMT dt paket från Scraplyckan!!
Så mycket mumsiga saker!! Scraplyckan har så många roliga nyheter, så kika in där får ni se, de har dessutom mkt bra priser!!!!! Ja, riktiga lyckopriser! ;-)
Scraplycke stämplar är riktigt glada stämplar som man blir sååå glad av att arbeta med.

Inte att förglömma, Scraplyckan har tävling just nu, du kan vinna en superfin stämpel, ritad av fantastiskt duktiga Pia Niemi. Tävlingen håller på tills 10 december, så snabba på och kika in i bloggen: http://scraplyckan.blogspot.com/

Dessutom har jag nu, efter timmar av jobb, lättsamt fått till allt i bloggen jag önskat mig!
Det var inte så svårt, när man fick sitta i lugn och ro.
Snart ska jag flytta över uppdateringarna från bloggen på Aftonbladet till den här, som nu är riktigt julig och fin!
Jag är extra glad över att sidan nu går att översätta till mååånga olika språk, så fler kan förstå vad jag skriver om!

Hoppas ni kommer att trivas lika bra här, som i den "gamla"! ;-)

2 kommentarer:

Tettiz sa...

Jag är alldeles säker på att vi läsare kommer att trivas bra i din "nya" blogg!

*kram*

BellaMio sa...

Jättefint!! Så duktig du är som gjort alltihopa själv!

Återkommer gärna för att titta runt och inspireras!