tisdag 28 juli 2009

Bokmärke med kort!

Idag visar jag ett kort med ett bokmärke i!
Fönstret på kortet är utskuret med Slicen, ja, även blommorna! :-)



















Kortet med medföljande bokmärke gjordes av material från ScrapLyckan!
Det är så mycket nytt på väg hem till ScrapLyckan, bland annat Sarah Kay stämplar. Både äldre, samt de som inte är släppta ännu!
.
Text stämpeln "Kramar" och den söta nyckelpigan, är ScrapLyckans egna stämplar.
Embossade på kortet med Provocrafts Cuttlebug.
.
TIPS Jag ville ha även de "Slicade" blommorna embossade, så jag stoppade dem i Provocrafts embossing folder, den där som har blommor på sig. ;-)
.
Ha en riktigt härlig dag! :-)
kram
Kicki

11 kommentarer:

Lotta sa...

Vilket läckert kort. :)

Pernol sa...

Jättesnyggt kort!!! Verkar vara en bra apparat det där den där slicern!

kjaaaaaam Pernilla

Kamilla sa...

ÅÅÅh vilket underbart kort, nu måste jag köpa di där embossingfoldrarna, det blir sååå snyggt!!!
Nu står det om dig i min blogg ;)
Kram kram

Diana sa...

Riktigt snyggt! *dreglar*

Anonym sa...

Sååå snyggt kort!!!

Anki sa...

Jättefint!

Vilet kort har den fina mallen med hålet du gjort i kortet? Jättefin ju.....

Sommarkram
Anki

Kicki sa...

TACK rara NI!! :-)

Slice kortet jag använde till öppningen i kortet är: NoteWorthy.
Mitt "favvo" kort!!

Evelina sa...

Oooh så underbart snyggt Kicki! Tack för inspirationen :)

Elins Cards and other handscrafts sa...

Så herlig ett kort med bokmerke.. Likte den ideen :o)
Ha en fortsatt fin helg.
Elin ;o)

Anonym sa...

Wow, vilket otroligt sagolikt vackert kort du gjort med bokmärke till! Gillar det skarpt, du är så himla duktig Kia, älskar alla dina alster!!! Kul idé också att stansa ut hål med Slicen, måste jag prova nån gång men jag vill gärna ha fler kort till den, i nuläget har jag bara det som följde med när jag köpte den.
Ha en underbar helg!

Kram Susanne

Hobbydraken sa...

Wow! Vilka vackra kort du gör! Blir stum av beundran över dina ideér att skapa med slicern. Jag har oxå en, men den krånglar bara :-(
Önskar dig en trevlig helg!
Kram Nelle