fredag 24 juli 2009

"Extreme blogmakeover" !! :-)

Kändes idag som att bloggen behövdes en uppryckning!
Jag är såå nöjd, sidan känns fräsch och fin, vad tycker DU? ;-)


Jag har:
* ändrat layout, tidigare hade jag meny listan, foto på mig och allt annat i den vänstra kanten.
* kastat om i den högra raden, för att det ska bli lättare att hitta, bytt alltså plats på flera saker.
* skapat "etiketter", ifall det är ScrapLyckan, eller Inkidos inlägg man söker efter.
* En lista för utmaningar och tävlingar, framföra allt är det föra att jag lättare ska hitta, om jag söker ngn utmaning, MEN, vill ju dela med mig och hoppas ni också ska hitta ngn spännande utmaning här.
* Flera inspirerande bloggar
* Bloggar med Tutorials.
* Bakgrunden, såklart!! Här hade jag en riktigt rolig kväll, som jag ändrade fram och tillbaka.
* Flyttat alla vackra Awardsen, de har fått en egen sida och etikett.
Kände att sidan blev för "grötig", har också plockat bort den lilla visnings bilder för utmaningar/ tävlingar mm, för att hålla sidan mera lätt att läsa och titta i.

Alltså mera REN, nyskurad känns den som!! ;-)

Har lekt lite till ikväll, ifall ngn var inne och undrade om det spökade eller nåt... ;-)
Jag var så säker att jag hittat MIN... så råkade jag ramla över en ny bakgrunds sida... sååå mkt snyggt!!!!! Måste pröva ngt till hihi

NU har jag TRE bakgrunder som jag "rådiggar"... HUR ska jag kunna välja!! Hi hi.
Har fortsatt HELA kvällen och lekt med bakgrunder, jag har haft det såå kul!! :-)

kram
Kicki

6 kommentarer:

Cath. sa...

Ja men inte tokigt alls tycker jag!
Nu ska jag kika lite på det du visar i bloggen!

Kamilla sa...

OOOH Kia, vilken underbar bloggstyling du har gjort!!
Stilrent och sommarfräscht! Helt outstanding!!!
Me lika alot!

Åsa/asamia sa...

Jättefint du fått här inne.

Karin sa...

Va snygg bloggen är! Härligt med lite nytt ibland.. =)
kram kram!! ♥

Kamilla sa...

ÅÅÅ råååsa :D
Hmmm den är också hur fin som helst...den här och den vita...dom får slåss om första plats ;)
kram kram

Teres sa...

Tycker verkligen om det nya utseendet på bloggen. Kul med en tutorials lista. Ska kolla igenom den senare.

Jajemensan jag ska till Helena på sön, ses ev då.
Kram/ Teres