lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag 14/ 2 Såklart kommer här hjärtliga kort! ;-)

Här kommer några Alla Hjärtans Dags kort!

Blev så sugen att använda mina nya Making Memories papper, samt de sprillans NYA Katscraps stämplarna! Visst är blomman "urtjusig"!! Även text stämpeln: Glad Valentinesdag kommer från Katscrap!



Stämpeln är färglagd med Tombow pennor. Har gjort pärlor av Peal Maker. Stansat ut hjärtat och swirlarna med Slice maskinen. Hjärtat är färglagt med Tombow pennor, samt Making Memories glitter.

Här kommer Tindras och mitt gemensamma Alla hjärtans dags kort.
För de som inte vet vem Tindra är, så kan jag berätta att hon är snart fyra år och är min lilla dotter.
Veckan som var, hade jag enorm värk, kunde inte sitta, ligga och absolut inte röra mig. Jag blev helt vansinnig till slut och försökte distrahera hjärnan med att göra ett kort.
Kortet blev väldigt enkelt. Hjärtan på tråd, slingrande runt ett vackert guldfärgat ark. Jag kände att kortet "lyfte" inte, och frågade Tindra om råd, hon tyckte det skulle passa med spindlar och det hade hon helt rätt i. Tindra målade spindlarna som jag sen klippte ut.
Vi blev väldigt nöjda! ;-)




8 kommentarer:

Annica H sa...

Så fint ni har gjort! Ni jobbar tydligen ihop hos er åxå! ;)
Ha en skön helg!
Kram Annica

Wildärtan sa...

LOL - vad härligt med spindlar!!! Det lyfte ju faktiskt en hel del, det håller jag med om!

Det andra kortet är oxå underbart, fast utan lyftet av spindlar... ;-)

Millan sa...

Åh så fina kort ni gjort,hälsa Tindra att kortet hon hjälpt till med är jättefint!
Gillar också dina inbjudningskort i ditt tidigare inlägg, särskilt det rosa kortet!

Anonym sa...

Alltså...Tindra är ju bara sötast...och vilka fina spindlar!!! Puss o kram från faster Ingegerd

Pernol sa...

Hej vännen!

Vilka fina kort ni har gjort! Tindra är riktigt duktig hon också! Det måste hon ha ärvt av mamma.;D

Jag ville bara önska dig och din familj en jättefin och trevlig Alla Hjärtans Dag!

kramar
Pernilla

Hanna sa...

Tindra är väldigt duktig!

Anonym sa...

Hej gummman!
Jag är så glad för det fina du skapat med motiven. Jag la upp dem i min blogg också, det var ok hoppas jag.

Hoppas du har en fin helg.

Kramen Katja

linn kr/sykepleier sa...

Næmmen herlighet, har du sett på maken. For et herlig kort dere har laget. Så sjarmerende og freshet. :D