måndag 9 februari 2009

Att kombinera två stämplar från olika tillverkare!

Här kommer ett Dt kort med härligt material från ScrapLyckan!
Idag tänker jag visa hur man variera sina stämplar!

Bilstämpeln känner ni nog igen, men känner ni igen pojken som drömmer om bilen? Klippte ut honom från: Liva och Hugo öppnar paket.

Den här stämpeln använde jag: den läckra bilen 1950 Ford Convertible och Liva & Hugo öppnar paket!

Klippte ut Hugo, för visst ser det ut som han drömmer om en fin bil... ;-)
Ramen som är placerad bakom bilen, är utskuren med
SLICe maskinen och det är även texten: dream.
Jag har använt Punchinella som finns i 19 färger hos ScrapLyckan.

http://www.scraplyckan.e-butik.se/






Åhh, kom på nu att jag glömde sätta på den nya superläckra cellofankuvertet som ScrapLyckan tagit hem.
Ni bara måste kolla in den!! http://www.scraplyckan.e-butik.se/

Jag önskar en HÄRLIG start på veckan!

.

2 kommentarer:

Snuppelure sa...

WOW så flott kort :)
kjempe flott oppsett, fine farge valg og fine stempler du har brukt :)

LenaF sa...

Det är så fint att se någon som gör pojkiga kort! Vi är många som ligger på den flickiga sidan av skalan...