söndag 15 februari 2009

Alla Hjärtans Dag DT kort åt ScrapLyckan

Kan man få för mycket kärlek!??

Såklart inte! ;-)
Här kommer mera kärlek! Ett Designer kort åt ScrapLyckan!

Jag har använt, papper från Savanna Collection - Telfair, Ljuvligt spetsband! och Farmors blandade blommor och blader.
Hjärtat är utskuret med Slicen! :-)´
Jag är inne i en riktig embossingperiod, har embossat hjärtat både med Cuttlebugen och med pärlemor embossingpulver!




Kram till er ALLA!
Hoppas ni får en bra start på den kommande veckan!
Själv kommer jag att tillbringa den närmsta tiden i Sollefteå, men på fredag är jag tillbaka! :-)
.

6 kommentarer:

Anki sa...

Åh vilket underbart kort Kia!

Fick min slice i fredags o skulle prova den idag men jag får inte ut limmet ur tuben :( kollade på you tube o där ser limmet flytande ut mitt är segare än snor o lite till som en hel seg klump inuti o jag får inte ut någonting ur tuben....vill ju testa den nu ju :( har mailat MM hoppas de kan skicka nytt lim snabbt. Har du sett lim hos någon i Sverige?
Finns det något annat jag kan använda så länge tro???

Kram Anki

Vibeke sa...

Sukk, så vakkert kort!!! Skjønne detaljer:)

Annica H sa...

Åh så fint! I like it! :)
//Annica H

Anonym sa...

alldeles alldeles underbart!!!

Kramen till dig.

Anonym sa...

Detta kortet är ju bara för sött, verkligen urfint!
Men vart har du tagit vägen Kia? Är du på det där spa:et nu kanske?
Saknar ju dig på forumet nu ju :)

Hoppas du har det gott i alla fall!
KRAM!

Monica sa...

Riktigt läckert med alla detaljer! Har aldrig testat att embossa så på papper, men jag blir lite sugen nu efter att ha inspirerats av dig :-)
Kram kram!