onsdag 11 februari 2009

ScrapKia designar åt INKIDO!! Här kommer de första färdiga resultaten!

Jag är så glad och stolt över att få skapa med dessa underbara material!

Stämplarna är i mycket hög kvalité och är en fröjd för ögat. Papprena är i kraftig kvalité med härlig lyster och vackra mönster.
Embossingpulver i vackra färger, kan jag berätta att jag använt massvis av!
Utsökta band och passande brads till.
Kan man låta bli att bli kär!??

Inkidos material för mig är LYX, lyx till bra pris!

Jag skapar gärna med KÄRLEK som tema, är riktigt tokig att skapa till Bröllop, jag tror att det får mig att tänka på mitt eget bröllop och det gör mig alltid så glad och inspirerad!

Mina första alster som jag visar här, går just i kärlekens tecken. Asken längst underst har jag tänkt som present på tallriken till gäster på Bröllop.
Kortet med alla detaljbilder, passar bra som Grattis kort till ett Brudpar, eller varför inte som ett Alla hjärtans dags kort!

Kortet är byggt med 3d effekt, jag ville få ett antikt utseende, och rispade och färgade in kanterna. Stämpeln Almenach embossade jag, Amore rullade jag kanterna på. Fjärilens vingar blev böjda, så det ska se ut som den snart flyger iväg.Lägg även märke till den vackra spetsen och bandet som jag knöt runt.

Bifogar lite närbilder så det är lättare att se hur jag gjort:















Embossade ett av de vackra papprena med text på, tycker att det blev en läcker effekt!
KRAM och TACK för alla härliga kommentarer!! "love"

11 kommentarer:

Bettan sa...

Så fina alster, både väskan och kortet :)

Cicci sa...

Så fint, så fint!
Vilka detaljer och 3D-effekter.
Tack för idéer.

Åsa / Dolores sa...

Wow, du har verkligen gjort superfina grejjer!
Kram Dolores

Anonym sa...

så fin. likte veldig godt sommerfuglen. fine farger

Pernol sa...

Hej vännen! Kanonsnyggt!! Nu har du överträffat dig själv. Jag sitter bara och gapar.:o Måste genast gå in till Inkido. Vilken inspiration du ger mig!

kram
Pernilla

Kicki sa...

Åhh, härligt tjejer och TACK!! :-)
Ska bli spännande att se vad NI hittar på!

kram
Kicki

spunkygecko.blogg.se sa...

Va duktigt du är! Jättefint!

/Elfgren, www.spunkygecko.blogg.se

Anne Karin sa...

Åh! Så utrolig fine!!!!!!

Anonym sa...

åh, så fint. Har ju den stämpeln här hemma...måste nog ta fram och damma av den nu med detsamma.

Anonym sa...

Så vackert!!

Marianne/skorpionen sa...

wow så lekkert! Så flott du har laget dette med 3d effekt. Likte veldig godt at du har bøyd vingene på sommerfuglen - skaper liv. Nydelig!