måndag 16 mars 2009

Här dansar ett "Påskapar"!:-)

Här kommer ett riktigt färgstarkt Påsk kort, med de urvackra och NYA Scraplycke stämplarna!

I detta kort, har jag fångat in flera av de små söta stämplarna också!
Så i detta kort, ligger allt fokus på stämplarna! :-)
Dessa stämplar har jag använt: Dansande par, Påskägg, Fjäril, Påskkyckling

Ila in här, för att köpa din egen GLÄDJESPRIDANDE stämpel: http://www.scraplyckan.e-butik.se/






STOR kram och ha en härlig start på veckan!:-)
kram
Kicki
ps. Jag skuttar med detta dansande par. Visst såg ni att jag hade ett kort med i den senaste Scrapbooking tidningen!?
Kan avslöja att det kommer att hända fler spännande saker fram i vår här! ;-)
"skuttar glatt vidare"
.

6 kommentarer:

Anna Ekman sa...

Vilket glatt och härligt kort. jag gillar de små "levande" fjärilarna, så söta.

Pernol sa...

Verkligen fint påskkort!! Jag gillar också de levande fjärilarna!! Å stämplarna är ju för gulliga!
kram
Pernilla

Anonym sa...

Vilket fint kort! Det formligen exploderar av färger! :D

zαnуα ♥ sa...

Detta är så underbart! Älskar färgerna och GLÄDJEN i det!! Så fiiiiint :D
Kram, och hopaps du har en underbar dag! :D

Anonym sa...

Vilken underbar stämpel :o)
Jag instämmer, exploding boxen var jättekul att göra. Ska ta och testa att göra en lite större oxå snart. Kram

eviledna sa...

This card is such an eyecatcher. Your colouring is beautiful and the Cuttlebug background is perfect. A card that you can't help smiling at :o)
Take care & keep smiling
Ann