fredag 13 mars 2009

Nu närmar sig Highcoast scrapträffen!!! HURRAA

Ja, imorgon är det dags för Highcoastscap STORA scrapträff!!
Denna gång är vi 95 scrappare!!! Det är den största scrapträffen i Norrland hittils!!

Jag är HELT säker på att denna blir i samma proffsiga stil som de tidigare!

Åhh, så härligt med scrapträff, just nu packar jag för fullt. Samtidigt så städas det lite, inte jag utan maken.... :-) Vi får nämligen nattgäst, nämligen söta vännen August- 73 kommer!!
Anna, känn dig hjärtligt välkommen, Tindra väntar för fullt!!!! ;-)

kram till er ALLA,
önskar ER en riktig toppen helg!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så kul! Trist att det ligger så ocentralt;-)

Wildärtan sa...

Ja, om du ska till Umeå 2-3 maj så träffas vi, men inte 23.. för då är jag i Övik!:-D
2-3 maj jobbar jag för Pyssellyckan - välkommen förbi!

Annica H sa...

Vi ses i helgen! :)
Superkul!
// Annica H

Pernol sa...

Åh så kul med Scrapträff!! Åh så kul att träffa alla! Synd att det är fullt.:( Jag kom på det för sent... men det får bli en annan gång!
kramar
Pernilla

Ps: Jag blev moster till Tyra i onsdags!