tisdag 17 mars 2009

Layout med INKIDO material!

Här kommer en layout jag gjort med nästan bara INKIDOS material! :-)

Stämplade runt hela papperet med olika stämplar, stämplade fjärilar på sidan om, klippte ut och placerade runt om på layouten, så de skulle se lite fladdrande ut.
Denna gång, så lät jag bli att färglägga dem, och tycker om den matta effekten, som här får fotot att framträda mer!


.

Här kommer en närbild på en del av layouten, här syns den fladdrande fjärilen också!

Tro om det märks att jag är väldigt förtjust i fjärilar, hihi. Både detta bidrag, och den tidigare uppdateringen, samt den kommande, är full med fjärilar.

Våren har kommit till ScrapKias blogg! :-)

10 kommentarer:

Karin sa...

Wow! Vilken läcker layout! Jag gillar med fjärilar, massor! =)
Himla fint foto med..
kram!!

Pernol sa...

Vilken vacker LO!!! Jag fillar att du har klippt ut fjärilar och vikit upp vingarna! Himla effektfullt! Fint foto med!
kramar
Pernilla

Mrs X sa...

Såå fint!! Underbart med alla fjärilar, det är verkligen kanonfina stämplar. Jobbigt att klippa ut allihop bara! ;)

Caroline sa...

Vilken vacker lo. Det var snyggt med fjärilarna!!

E sa...

Vilken fin LO! Är inte riktigt lika förtjust i fjärilar...men dom här går ju inte låta bli att gilla:)

Anonym sa...

åh vad fin gumman!! Tänk att det nästan räcker med stämplar för att få en LO med mycket liv i sig. Verkligen helt underbar är den, får verkligen fotot att träda fram.

Kramar!

Wildärtan sa...

Riktigt läckert, Kicki!!!

Pernol sa...

Hej min vän! Du har en utmaning hos mig!

Annica H sa...

Den här layouten blev verkligen jättefin! Du ser! Fort var det gjort att du "halkade in" på att göra Lo´s igen! :)
//Annica H

anne marie sa...

Flott Lo!Veldig god idè å stemple mønster selv,det ble jo kjempefint:) Herlig bilde:)