onsdag 4 mars 2009

ScrapKias Bröllopsdukning med INKIDO!

Hejsan på er ALLA!
Här kommer en härlig fortsättningen på Bröllopsdukningen.
Vecka sju fick ni se gästernas present, här visar jag den färdiga dukningen!

Idag bjuder jag på ett festprogram och en servetthållare.
Troligtvis känner ni igen stilen på festprogrammet, för v. 7 visade jag inbjudningskortet som ingår i detta Bröllopskit.

Glitterembossade swirlar med pärlor, embossade söta små bruna hjärtan som jag stämplat bredvid varandra.
Matchade med det vackra bruna bandet, som jag knöt runt Festprogrammet.






Texten på Festprogrammet har jag skrivit ut på datorn i på vellum som Inkido har i sitt sortiment.
Visst är det en härlig "vikning", finns som färdig fodral i Inkidos sortiment!

Önskar er en härlig fortsättning på veckan!
~Kicki~

5 kommentarer:

Lena B E sa...

Åh så vacker bröllopsdukning!! Jättefint!! Nu ska jag kila in till inkido och titta på dina alster där, är så nyfiken så ;) :) Kramar Lena

Anonym sa...

Mycket vacker dukning Kia! :) Jag gillar verkligen färgerna!

Anonym sa...

Lika impad som vanligt av dina alster! Du gör så mycket fint! :) Bröllopsdukningen var jättevacker!

Vixen sa...

Otroligt vackert!

Anonym sa...

Superläckert!!