torsdag 5 mars 2009

Sneak peak på ScrapLyckans stämplar som släpps på mässan i helgen!

Här kommer en liten Sneak peak på ScrapLyckans stämplar som släpps på mässan i Göteborg till helgen!




Visst är detta par, alldeles UNDERBART!! Blev så superglad när denna stämpel damp ner i brevlådan i tisdags!

De andra stämplarna, för det är en hel hög nya SUPERDUPERFINA stämplar som släpps till helgen.

Ni som har chans, ILA till ScrapLyckan på mässan för att ha chans att köpa en stämpel, innan de tar slut. För nog lär de ryka iväg snabbt!! :-)

11 kommentarer:

Lena sa...

Det här paret var ju bara för härligt! Ska absolut kollas närmare på mässan, vill haaaaaa!

Tina sa...

Men så tjusigt! Jag är född och uppvuxen i Övik :) Närmare bestämt Själevad.

Tina sa...

Åh jo! Mor och far bor ju där så jag är där ibland...Men jag ska tyvärr inte uppåt nästa helg. I juni däremot har jag planerat ett besök. Jag har haft "Biggan" som lärare i gymnasiet...

Mariann (mais) sa...

Dette stemplet var veldig fint, et herligt gammelt par :-)
Så fint du har fargelagt/malt. Et morsomt kort med motivet i fokus.

Hilsen Mariann

Pernol sa...

Vilket fint kort och vilket sött par!!! Vill ha den stämpeln!
kram
Pernilla

Vixen sa...

Wow vilken härlig stämpel. Synd man bor så långt borta så det är väl bara att snällt vänta på att de kommer till webshoppen :)

Anonym sa...

Mysig stämpel! Och orden rä så sanna!!

Pernol sa...

Hej igen! Du har något att hämta i min blogg. :)

Kamilla sa...

OOH så underbart kort !!!
Stämplarna är så söta :D hoppas vi ses i Övik, nu är det nedräkning *skuttar runt*
Kram kram

Bev sa...

Oooh I LOVE this card - the fun image is amazing and so adorable. Fabulous colourng too. hugs Bev

Anonym sa...

Hej!

Jättefint kort Kia!

Kan bara hålla med om att alla dom nya stämplarna är ju såååå söta :-)

Var kul att äntligen få dom i sin hand :-)

Kram från DT syrran :-))

Ingela