lördag 7 mars 2009

Kort till en som fyller 80år!

Jag tycker det är så svårt att göra kort till de som fyller lite högre åldrar.

Detta kort är till en 80 årig faster till min man. En faster som jag aldrig träffat.
Jag brukar försöka "spegla" kortet, till den som ska få det.
Men i detta fall, var det ju supersvårt, har försökt att fråga hur hon är och vad hon gillar.
Ensamstående genom hela livet, så kändes det som hon behövde lite kärlek. Hoppas hon blir GLAD över detta kort!



Insidan dekorerade jag med foto, efter beställning av min man. Denna faster har ännu inte sett Tindra, och min man har inte heller sett henne på mååånga år. En kvinna som trivs bäst ensam.


Hoppas vi ALLA får en härlig lördag!!



5 kommentarer:

Wildärtan sa...

Åh - vem skulle inte bli lycklig över ett sånt fint och bearbetat kort??? Du behöver nog inte va speciellt orolig!:-)

Camillha sa...

Jättefint kort! Ser ut som en tårta!!

Anita sa...

Jag tror att hon blir jätteglad över ditt kort. Extra skojigt med bilderna inne i kortet också.
~Anita

lantromantik sa...

Jagskulle bli glad om jag fick ett sånt fint kort, jättefint.

mvh jenny

Carina sa...

Klart hon blir glad över det fina kortet!!! Måste få gratulera till dina fina alster i tidningen!!! hoppas ni får en trevlig helg i Övik, ska jobba söndag och maken åker bort med bilen... Men du ska ju komma till Umeå i maj!! Ha det gott...

Kramizar