söndag 15 mars 2009

Har haft en toppen Scrapbookingträff med Highcoast scrap!


Hej ALLA!!!
Vilken superhärlig scrapträff jag varit på i helgen!!!
Så härliga och underbara scrapvänner jag har!! Många skratt, mkt surr och väldigt lite gjort!! :-)
Några alster fick jag till, lägger till de så småningom!
Skickar ett smakprov i form av ett kort, dock så är det egentligen alldeles för mörkt att fota, färgerna är inte så mörka. Papperet i mörk lila är handveckat... ;-)
Jag blev riktigt toppen nöjd med detta kort, trots att det lila inte är favoritfärgen direkt, fniss.
.
Passar på att tipsa er att besöka INKIDOS blogg.
För igår, så publicerades min Surprise ask där, ila iväg, om du inte redan varit där.
Förutom bilder så finns det även en video.... :-)
.
.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men vart satt du någonstans? Inte träffade jag dig någonting?

Anonym sa...

Men då gick jag förbi er ju! Alldeles inna vi skulle packa ihop och fara ;P Vi satt nästan längst upp i hörnet. Fast mot fönstren. Jag vann 4 kort tävlingar! =D *lycka* Tror aldrig att jag har gjort så många kort på 2 dagar! Hela 6 st ;P
Var du med i tävlingarna? Dom var ju fantastiskt roliga!!
Hon som satt mitt emot mig vann Slicen på utlottningen...tror du inte att hon vinner 500 kr i presentkort hos Scraphuset på slutet oxå? *hrmpf* Slicen skulle ju jag vinna!

Kram!

Jenny sa...

Vilkent gulligt påskkort du gjort!